Tired.

Hej bloggen!
Jag är trött. Jag är så fruktansvärt trött att jag nog hade kunnat gå och lägga mig nu. Eller ja det är inte ens nog, jag hade kunnat göra det. MEN man får allt hålla ut ett tag till. Känns dock bra att vara trött, det måste ju nämligen betyda att jag gjort ngt vettigt idag, eller?
Just nu funderar jag på om jag ska ta tag i ngt mer här hemma eller om jag bara ska tillåta mig själv att sitta här.. Risken finns att jag somnar om jag sitter kvar, men efter att ha skurat ner hela jäkla badrummet efter att jag kom hem så känns det lite som att jag förtjänar alla slappa, eller?
Ah gud vilka problem man har alltså!
Som ni märker så bloggar jag inte lika flitigt. Antingen så är det för att jag inte orkar, eller så händer det helt enkelt inte ngt skoj. Who cares?
Tittade bara in så att ni vet att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Edvardruth

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-01-02 @ 19:00:53
URL: http://edvardruth.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0