Save it!

Onsdag. Tvättedag. Hade tänkt städa lite också. Men ärligt talat, hur mycket ska en människa behöva stå ut med på en dag? Nej någon måtta får det allt vara. Tar det imorgon, eller på Fredag, eller varför inte på Lördag?
Har för den delen redan städat idag, inte hos mig förstås, men det borde väl gälla iallafall..
Var "på andra sidan" på jobbet idag. Gick bra. Fick mig en liten prövning, men det gäller bara att lirka lite, och fram för allt; att inte ta åt sig. Har även blivit inbokad hela helgen, jag gillart! Förvisso bara 07:30-11:30, men det är ju bättre än inget!
Pengar kan man aldrig ha för mycket av, och som alla vet så tjänar man inte precis storkovan inom vården. Men jag trivs och det är faktiskt huvudsaken!
Annars? En vecka till Rhodos & jag längtar såå. Ska bli så himelens skönt att få komma bort ett tag. Känna varma stenar under fötterna, mötas av sol & varma morgnar, doppa sig i havet, äta gott, dricka gott.. Ja helt enkelt det man kan kalla för LEVA LIVET.. som jag ju så gärna vill!
Borde ta & fixa mat till imorron, men inte det heller orkar jag. Hej lat tjej?
Nu ska jag snart gå ner och försöka rädda denna raring. Gode Tvättmaskin & älskade Tvättmedel.. jag hoppas att ni samarbetar & hjälper mig med detta.
Min finaste bebis ju..
Syftar på klännningen alltså. Bortse från min pose & mitt fina plåster.
& så håll tummarna för att den blir hel & ren igen.. Jag älskar ju den!

Kommentarer
Postat av: PetraC

Den klänningen du har där är sjukt fin!!

2011-06-15 @ 21:55:18
URL: http://petracjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0