Handleder.

Jag har ganska så nyligen börjat att läsa en blogg ( Jo jag läser en massa bloggar.. ) & denna har blivit lite utav en favorit för mig. Det kanske låter hemskt att kalla den så, för den är så svart, så svart, svartare än tjära. Men ändå finns det något där, en strimma hopp som är så fantastiskt vackert!
Den får mig även att inse vilka löjliga problem jag tycker mig ha. So what att jag inte har hittat min drömkille, jag har iaf inte mått så dåligt att jag kastat mig ut från en balkong & hamnat i rullstol.

Jag kommer på mig själv med att bry mig om denna tjejen. Fast att jag inte ens känner henne. Det känns lite sjukt. När hon inte hade uppdaterat på ett par dagar så blev jag orolig för henne. Knäppt men sant.

Men det är väl för att hon gör det hon gör. Hon berör.


& här hittar ni henne http://handleder.blogspot.com/

För att jag vill att ni också ska förstå..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: hahhaa joo sant ;)

2011-06-17 @ 18:26:50
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0