Ytlighetshjärtat dör.

Tisdag. Ledig dag. Ska till frissan & försöka rädda mitt hår. Det är på riktigt inte klokt så slitet & tunt det är. Har inte växt ett dugg sedan jag sist var där, snarare blivit kortare? Sjukt slitna toppar har jag iaf & jag oroar mig på riktigt för om inte hela håret ramlar av snart.. Så får se om jag vågar korta det lite idag, det skulle verkligen behövas..
Annars då? Har varit upptagen med att leva. Ni vet, göra sånt där som gör en lite extra glad i själen. Ätit pizza, druckit vin, umgåts med fina människor, dansat i 5 minuter, lekt med min lillkusin, ätit kanelbullar & druckit kaffe, cyklat i regnet, skrattat.. Livet liksom.
Idag åker min lillkusin hem till Sthlm igen, & jag kommer såklart att sakna det lilla livet en hel del.
Inatt drömde jag om dig. Inte dig som i d i g utan dig. Du som var den som mitt hjärta slog extra slag för en gång i tiden.
Jag drömde att vi aldrig mer skulle höras. Säga vad man vill om dig,
men det vill jag inte ska hända.
Nej nu blir det Våra Bästa År & bloggläsning för min del.
Så här såg mitt hår ut ngn gång i början utav året...
& såhär ser det ut nu. SER NI? Det är tamefan kortare! Mitt ytlighetshjärta dör..
Gode Gud hjälp mig att rädda mitt hår..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0