Walkin' on air.

Bra kväll på jobbet. Lagom mycket att göra & min hjärna fick koppla bort lite.

Vissa möten gjorde mig så där fylld av den där känslan som är så svår att beskriva. Den där känslan som gör att jag vill göra precis detta.
När jag jobbade som personlig assistent ( under en kort tid.. ) tjänade jag nästan 9 kr mer i timmen än vad jag gör nu. Nu har jag rent ut sagt en riktigt pissig timlön. För att det ska ge några pengar krävs det ob & semesterersättning. M E N aldrig fylldes jag av samma känsla då som jag gör nu. Aldrig var jag så nöjd & tillfreds. Det hade säkerligen till stor del att göra med vissa andra omständigheter, det som sen fick mig att sluta, men dock.
Kanske provar jag på att arbera som personlig assistent i framtiden, men just nu är jag där jag vill vara & jag önskar att det vore mer än ett sommarjobb.
Funderar på om jag ska ta & sätta upp mig på bemanningen. Om det går vill säga. Får nog allt ta & kolla upp det ( note to myself.. ). Om inte annat så är det GULD att vara med där till hösten. Så får ta tag i det & hoppas på att det går.
Nu har jag iaf landat i min säng. Tittar på mitt nya beroende; Paradise Hotel Denmark & har nyss klickat hem mina favourite shoes of all times.. Detta blir mitt tredje par..
Vita, Svarta & nu...
Vita såklart. Sjukt snygga enligt mig & fram för allt; Grymt sköna. Lite som att sväva på moln. För 699 kr blev dom mina, eller blir när dom svävat hit!
Har ju ett köpstopp på kläder, men skor räknas inte som kläder, fram för allt inte sköna skor, arbetsskor skulle man t o m kunna kalla dom..  he he he.
Nu ska jag fortsätta med mitt play. Kväll imorron igen så jag kan ta sovmorron. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Misan

Supersnygga skor :)

2011-07-07 @ 08:03:32
Postat av: !!!!!!!!!!!!!

399 på stadium outlet i lödde !!!

2011-07-12 @ 08:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0