Vidrigt fin.

Söndag. Jobbedag. Jobbar kväll, vilket brukar vara hyfsat lugnt.. så vi hoppas på det idag med..
I morgon ligger en helt ny vecka framför oss, en vecka som jag tror kan bli riktigt bra! Jobbar endast 4 dagar & jag ska dessutom få träffa en del människor som jag tycker om. Det + Karneval i stan måste ju bara bli bra, eller hur?
Vi bestämmer helt enkelt att det blir det tycker jag.
Nu ska jag samla ihop mig, tänkte cykla inom Familejn & lämna en påse med filmer till dom. Snäll dotter eller vad?
En utav filmerna jag såg var RIKTIGT bra. I Gryningens timme/timmar? Svårt att se eftersom klisterlappen från Hemmakväll täcker slutet. Hur som helst så var den himla himla bra. Fin & vidrig & jag både grät & log. PRECIS som en bra film ska vara. Det störde mig inte ens att dom pratade Franska..
Nej dags att avsluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0