Kärringliv.

Måndag. Jobbat. Handlat. Haft Mamma på besök. Lagat mat. Tvättat. Målat naglar. Trött. Jo men ungefär så va?
I morgon är det Tisdag ( om ni nu inte förstod det.. ) då är jag ledig vilket ska firas med en dejt i Malmö.. Ohlala! Den ser jag fram emot..
Nu ser jag mest fram emot att bli klar med tvätten, hoppa in i duschen & sen hoppa ner i soffan/sängen.
Älska kärringlivet!


På tal om kärringar..
Kolla oss två. Vi var helt överlyckliga varje gång vi såg en fin blomma. Som två riktiga kärringar stannade vi upp & beundrade, samt fotade..
Men visst är det vackert? Tänk om sådana blommor växte fritt här. Då skulle kärringen i mig mysa!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa det ska bli super fun :D

2011-07-11 @ 19:00:10
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0