Kaos i allt.

Måndag. Välkommen tillbaka till jobbet. Vilken kaosdag det var! Men jag överlevde & var väldigt lättad när kl slog 14 & jag fick gå hem. Nog för att jag trivs men när allt är en enda salig röra så blir det faktiskt för mkt. Nu är jag ledig till kl 15:30 imorron.. Skönt!
Har lackat mina naglar & passar på att köra 2 maskiner tvätt innan jag beger mig hem till Familjen för att fira Mamma, flitiga jag!
Tänkte försöka lägga upp en bild, men nehej blogg.se vill inte det idag heller.. Suck! Så då får det bli så här.. tomt & trist.

Lite som livet ibland.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: man är aldrig för gammal för Hello Kitty ;)

2011-07-04 @ 21:46:50
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0