Jag vill ha kaos.

Sitter & laddar för en jobbkväll. Inte alls bitter för att a l l a utom jag ska på Robyn. Nejdå. Jag jobbar ju mkt hellre än är där. Nej men nu är det som det är. Det är bara till att gilla läget. Hur som helst så ska det iaf bli skönt att få aktiveras lite. Speciellt min hjärna. Nästan så att jag hoppas på lite kaos. För idag har min hjärna stått alldeles still på en & samma punkt hela dagen.
Man tror att det ska bli bättre med tiden, men det blir det inte. Med tiden som går så inser man att det stavas a l d r i g mer och det gör mer än ont än man någonsin kunnat tro.

Jag tror att jag vet vad det beror på. Det beror helt enkelt på att det inte finns någon annan. Inget litet intresse som tar upp mina tankar. Tänk vad enkelt livet var på den tiden man själv betedde sig som ett svin & krossade hjärtan & lekte med dom lite som man ville.

Jag tror att det är det jag får betala för idag. & det är sannerligen ett högt pris. Man kan inte spola tillbaka tiden, men tänk vad bra det hade varit..


Nej nu ska jag sluta sitta här & tycka synd om mig själv. Dags att styra upp lite & sen ser jag fram emot en hektiskt kväll på jobb.. please!
Och så drömmer jag mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0