Id-byte & rymningar!

I brist på sällskap & ngt vettigt att göra tänker jag tillbaka på tider som var.

Kom & tänka på 2 episoder från tiden då det begav sig.. ( shit är jag 100 år eller vad ? )..
Först & främst kom jag till att tänka på den ggn då jag & Maria bytade leg med varandra när vi skulle in på Snaps ( tror jag att det var.. ? ). Jag & Maria är inte speciellt lika varandra & fråga mig inte vart vi fick denna idé ifrån, men det gick iaf vägen. Varpå Maria sen går fram & frågar vakten om han tycker att vi är lika!?
Här nedan har ni Maria & Mig..
Jag & Maria längst till vänster.. Hon är fin min Maria, men inte fasen är vi lika varandra?
Fasen vad jag saknar att vara så snygg förresten.. damn.. det var mina gyllene år..!
En annan episod som jag kom till att tänka på ( älskar att använda ordet episod.. låter fancy & lite som att jag är 100 år! ) är när jag & Marre rymde med en taxi till Hbg. Haha. Kommer inte ihåg exakt hur själva rymningen gick till dock.. Har för mig att de andra klev ur bilen av ngn oklar anledning varpå jag & Marre gastar till föraren att han ska köra till Hbg.. Kvar lämnade jag Angelica & både jag & Marre fick arga sms & samtal vi inte svarade på. Bland annat fick Marre skit för att hon "lurat mig" till detta. Som om jag inte hade en egen vilja.
Jag minns inte hur eller när vi kom på idéen om att rymma, men vilken kväll vi hade sen.. en utav de roligaste i Hbg faktiskt!
Här är vi, rymmarna på Cardinal! Jag minns att kamerorna gillade oss den kvällen & vi dansade loss & hade en sjukt kul kväll!
Ni ser ju hur snygga vi själv tyckte att vi var.. MWAH!

Bara en liten nostalgitripp så där.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

härliga bilder :D

2011-07-21 @ 16:35:16
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0