En kväll med grabbarna.

Bra dag på jobbet. Jag har fått något att hoppas på & så hade jag ett sånt där fint samtal. Ni vet när det bara säger klick. Precis så. Fick även en fin kommentar på min fb, det är precis sånt där som värmer lite extra, att man betyder något.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen & sen hoppade jag rakt ner i pyamasen, helt normalt. Dock fick jag hoppa ur den en kort stund, delar av den iaf.. då min världsbästa Kusse kom & lekte glassabil nedanför mig. Vad hon hade med sig?
Glassen som jag suktat efter sen jag såg den i ett reklamblad.
Himla vågligt av mig att prova en ny smak, brukar alltid köra samma.
Men jag kände att det var dags att prova ngt nytt, vara lite tuff liksom.
Så tack till min finaste Kusse för att hon räddade min Fredag lite, nu har jag ju ngn att hänga med.
Jag, Ben & Jerry.. lägg på lite Paradise Hotel på det & vilken kväll jag ska ha.. trots att klockan ska ringa alldeles för tidigt i morgon.
& så håller vi tummarna för.... MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0