Flummigt värre.

Såja då har man varit på Komvux. Gud så flummigt det var. Världens drygaste genomgång & jag höll på att få spel. Känns som att dom hade.. noll koll? & så måste jag tillbaka på Torsdag för att gå igenom den andra kursen, jippy.. Men det innebär att jag får vara ledig från jobb då, vilket ju alltid är skönt iofs.. Tänk alltså dom "gamlingarna" vi har på Torsdag kommer jag aldrig mer att träffa. Känns allt lite skumt när man tänker på det..
Nu ska jag försöka ladda ner Arena & förhoppningsvis komma igång med ngt..?

Kommentarer
Postat av: Camme

åhh va roligt med komvux. Mindre roligt det där flummiga, förhoppningsvis är kurserna bättre :)

Det startas två boxpass i veckan i Malmö. om jag är excited :) Fanns bara i Lund innan. Och så ska jag testa på dans så jag tillbaks den där vältränade magen. LOVE IT!

2011-01-17 @ 12:35:01
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0