Fina du.

Vilken fin em jag har haft. Mötte upp Mazarin & sen gick vi en omväg till vårt älskade EH där vi intog den obligatoriska Chailatten med tillbehör. Sen satt vi bara där i ngn timme & snackade en massa strunt, allvar & allt däremellan. Skrattade gjorde vi också. En massa.
"-Och så bara Trancenation hela natten". Som jag skrattade. Haha. Det är fint det där. Att skratta så där äkta åt ngt som egentligen inte är så spec kul. Fast det var allt sjukt kul.
Fick mig att tänka på den gången då Mazarin hade tidernas skoskav, men det gick bra att gå om hon "Grävde sig fram". Hahaha. Jag minns att vi skrattade så vi nästan föll omkull den dagen.
Ja hon är allt fin hon min vän. Det enda fina jag fått ut av mitt jobb. Men det är inte fy skam det. För fina & alldeles äkta vänner är det ont om.
Nu hoppas jag bara att det inte går så lång tid mellan gångerna & att vi en dag tar tag i att göra allt det där vi alltid pratar om.
Nu ska jag städa. Jippy..

Kommentarer
Postat av: Nessie

aa;)

Har du ett djur?

kram

2011-01-16 @ 20:18:40
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0