En 2-årig tillbakablick.

Tänkvärt.

Var och en av oss är en dimma som syns en kort stund.
/ Detta inlägg gjordes för 2-årsedan. Enkelt vackert & tänkvärt. Inte mina ord, men inte mindre betydelsfulla för det.

Väskmani, yes.

Sådärja. Nu har jag varit hemma ett tag. Shoppingrundan gick inte som jag hade hoppats på. Det finns helt enkelt inga vinterjackor att köpa nu. Dumt. Så jag får försöka lämna in min Esprit ist, annars får jag använda min fula H&M jacka.. Blä! Allra mest hoppas jag att det börjar bli lite varmare snart så att jag kan börja använda ngn utav alla mina höstjackor istället. Det har jag nämligen en hel del av.

Ist för en jacka så unnade jag mig själv en riktigt snygg väska från Björn Borg. En svart lite större väska, himla bra modell. Jag behövde faktiskt den. Sjukt jag vet. Man kan nämligen tycka att jag har väskor så det räcker..
Ska nog ta & räkna dem en dag. Hur som helst så var detta precis en sådan väska jag behövde till min samling.

Annars handlade jag inte så mkt till mig själv. Spray, myrraolja & 2 söta rosettklämmor var vad som fick följa med förutom väskan.
Resten av shoppingen inriktades nämligen på min lilla kusin/min guddotter..Michaela. Hon ska nämligen få både försenad julklapp & födelsedagspresent när vi åker upp. Det blev en söt liten Baby Anabelle docka till henne, den kan minsann både prata & pussas så som jag har förstått det.. :)
Sen blev det även lite kläder. Hittade väääärldens sötaste lilla Hello Kitty jacka/kofta på H&M. Ångrar att jag inte fotade den. Var i vitt mjukt lite luddigt tyg, med en liten Hello Kitty figur i ena sidan, sen hade den väärldens sötaste lilla luva med öron & rosett på. Hon kommer att vara såå söt i den, som en liten docka :). Så den plus ett set med klänning/leggings fick det bli. Hoppas det blir bra.

Efter Väla körde jag & Mamma upp till Netto & handlade lite nödvändigheter. Nu får det dock vara färdighandlat. Dags att stilla sig till Sthlm nu, fast det är klart.. mat måste man alltid ha.
Jaa, vilka vuxenproblem man har då..


Nu ska jag ta & sminka av mig & borsta gaddarna. Sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen & titta på dvd. Mys.


Tänk så mkt mysigare allt varit om det låg någon bredvid mig. En varm kropp som sedan andas tungt.
Men godnatt nurå.
/ & så här skrev jag för ett år-sedan. Det är lite lustigt att se hur man "gör ungefär samma saker" vid ungefär samma tillfälle.. Alltså jag väntar på en resa till Sthlm & jag ska snart få leka med min fina Coffis igen! Händer inte varje dag liksom..

Kommentarer
Postat av: nessie

Ja absolut;)

Mina husdjur:

Nej haha har inga har typ haft grodyngelXP

Hur mår du?

kramkram

2011-01-17 @ 20:11:45
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0