En 2-årig tillbakablick.

Att inte ha kakan.

Frågan är om jag kommer att kunna nöja mig med det..

It's driving me crazy!

Hur svårt kan det vara att trycka ner ett par knappar?
Fast så är det ju inte heller där problemet ligger..


Problemet är att jag inte vet om jag kommer att reda ut det,
bara det.



Nej nog med svammel nu.
Ska läsa min bok, min underbara bok.
Eller vad säger du Mazarin? ;)
/  För två år sedan skrev jag dessa rader.
Haha. Oj vilken liten buse jag var då. Känns så avlägset. Kan säga att jag åt aldrig av den där kakan (igen..). & vilken bok.. ja GUD vad jag saknar & läsa dom. Jag & Mazarin hade värsta diskutioner & hetsade varandra att läsa.. Remember? :)

I puberteten?

Onsdag. Mer än halva veckan gjord. Sweet. Idag kom min första leverans frånH&M. Nu lider jag av enorm beslutsångest. Dagens I-landsproblem for sure! Har iaf nyss bäddat rent med bäddsetet just från H&M, det blev så fint så. Så det behöll jag såklart. Resten ska jag ta med hem till Mamma & prova när jag är lite mer tillfixad än vad jag var idag. Omöjligt att se hur ett plagg sitter när man känner sig som en skabbråtta..

Ett annat I-landsproblem jag har är att jag helt plötsligt börjat att få finnar. Alltså, inte en massa nu, men ngn enstaka. Jag har aldrig haft problem med det förr.. så varför får jag det nu. är jag i puberteten eller vad händer? Himla  godissugen är jag oxå nuförtiden. Förstår det inte. & nej.. jag är inte gravid.

Annat som hänt? Inte mkt. 14 arbetsdagar kvar till Sthlm nu. COUNTDOWN.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska ta tag i att fixa mina naglar. SUCK. Det får bli dagens tredje I-landsproblem.


Det är tanken som räknas, det är det allt..
/  & detta skrev jag för ett årsedan. Låter som an vanlig tråkig dag i mitt liv. Nedräkning till Sthlm, det saknar jag! Dags att boka en resa snart.

Kommentarer
Postat av: Nessie

Härlig blogg asså!! :)

Gillar du HP eller TTS?

Haft en oki dag?

kramkram<3

2011-01-13 @ 20:42:00
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0