Dödsänglar.

Gud vad grått & trist det är ute. Alldeles dimmigt. Himlen ser ut som Minimjölk.
Har spenderat dagen i stan. Handlade nya fiskar, en present till en fin människa jag äntligen ska få träffa snart, samt lite tjafs till mig själv.
Nu sitter jag här & ska snart ta ngt att äta. HONGRIG!
Men först ska jag slänga upp en bild & så ska jag ta & titta tillbaka lite..
En gammal goding. Jag & Mazarin på just Mazarin.. haha såå lustigt!
MAJ GAD vad korthårig & ful jag var..
Det är alltså en maskerad om ni nu inte ser det ;)
Imorron ska jag äääntligen få träffa Mazarin. Det var typ 2 månader sedan sist. Jisses. Shame on us!
Men imorron är det återigen dags för vår tradition.. fika på..?
Ha nu en bra Lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0