Come on, hit me baby!

Nu har jag nyss klickat hem ett par underbara rosa stövlar. Typiska Lotta-stövlar. Dock fanns dom bara i strl 36.. men får hoppas att det stämmer att dom är lite stora i storleken. Om inte så får jag väl skicka tillbaka dom & betala ett antal 100-lappar mer för dom. Måste ha!Vi snackar alltså gummistövlar. Kan behövas i landet Mellanmjölk..
Himla bra sida jag hittade iaf. Fri frakt & retur. Då gör det liksom inte såå mkt om dom inte passar. Men det hoppas vi såklart att dom gör.. visst?
Jag är sån att när jag fått för mig att jag ska ha en sak så ska jag ha det nu nu nu & kan knappt vänta en sekund innan jag i detta fallet vill att, stövlarna ska sitta som en smäck på mina fötter!
Dagen idag har jag annars mest ägnat åt att läsa; Bingo Rimér - En flickfotografs bekännelser. Till det ett glas vin. Nice.
Hann med en snabbrunda i stan med Kusse också. Handlade bara nödvändigheter. Viktigt.
Gårdagen var himla mysig. Goda tapas, gott vin & härliga tjejer. Kan det bli bättre? Fick snackat både en massa skit samt en del deep shit. Bra balans.
Min kväll hade jag tänkt ägna åt att ligga i soffan, äta chips, titta på Hipp Hipp & Låt den rätte komma in. Det blir bra det!
Imorron ska jag städa ut min julgran. Kommer att sakna den.
En "gammal" bild från ngn förfest? hos Sofia.
Ibland kan jag befinna mig i ett hav utav människor
och ändå känna mig som den mest ensamma människan i världen.


Jag vill att du kommer & lyfter upp mig
sveper omkull mig totalt
slår undan fötterna på mig
får mig att tappa andan
Av kärlek till dig.


Kärleken ska komma när man minst anar det.
Jag anar inget just nu så varför kommer du inte?

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; kul att du är med! :) hör av mig sen när vinnaren är dragen :D

2011-01-08 @ 21:21:12
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Det är ju walk in closet. Jag måste gå in för att hämta kläderna. Ända skillnaden är att jag inte har dörrar för ;>

2011-01-08 @ 23:31:49
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Så länge du går in i den är de ju en walk in closet. Storlek spelar ingen roll. Men har man bara en garderob kan man ju inte räkna de som en walk in men går du in i den är de som sagt en walk in (=

2011-01-09 @ 11:34:48
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: pappa

Skoj att se att du är tillbaka i bloggvärlden igen.

Skoj är på sitt vis inte ett korrekt ord då du för det mesta skriver ganska mörkt, men i mina ögon djävligt vackert.

2011-01-09 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0