A bad day.

Idag är ingen bra dag. Jag har tänkt så mycket på dig att jag ett tag fick alldeles ont i magen av det. Jag tror att det beror på att jag igår befann mig i en miljö som jag sist jag befann mig i den var tillsammans med dig. Det var så lätt att se dig framför mig då. Jag vill helst inte det, för det är då det gör så där ont i mig.

Idag är en dag då jag verkligen får behärska mig från att skicka till dig. För jag vet att det kommer inget gott ur det. Men ibland är det svårt, så svårt.

Vi var aldrig rätt
men trots det så fick du mig att känna mig komplett.

Nu undrar jag hur lång tid det ska ta innan jag kommer över dig
när kan jag se på andra med ögon som inte bara ser dig?
När kan mitt hjärta slå slag
för ngn annan än dig?

Ibland känns allt så lätt
idag är inte en sån dag.

För du är den vackraste jag någonsin mött
& mitt hjärta brister när jag tänker på att du inte är min.


Jag gör inget utav det jag borde. Kan bara inte förmå mig själv till det. Spenderar dagen fram tills dess att jag ska ner till min favvisar med att bara sitta/ligga här & glo runt på annat som kanske kan få min hjärna att sväva bort lite.

Imorron ska bli en bra dag.
Men redan ikväll ska jag bli glad igen.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin blogg!

2011-02-05 @ 14:59:13
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: Artan

Hej, hur mår du idag?

Kram!

2011-02-05 @ 15:41:59
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Sv: Tack! :D

2011-02-05 @ 15:54:34
URL: http://wanbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0