Mitt hjärta är itu.

Jag tänker att det vore fint att slippa ligga i den där gropen
bara för en natt
för i gropen finns det inte plats till två
Det minns jag åtminstone
jag tror bestämt att jag minns så mycket mer än så
Såsom varje litet andetag du gav.

Denna saknad driver mig till vanvett
& ni kan säga vad ni vill
för ni vet ingenting
om hur det var
Det vackraste som fanns.


Så faller tårar som dom gjort så många gånger nu
sen mitt hjärta gick itu
( i tusen & åter tusen bitar)


Vem lagar mig nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du! Hoppas du haft en underbar dag med massor av roligheter :D

Massor med kramar, Elin (:

2011-08-01 @ 22:02:02
URL: http://eelinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0