Once a whore..

Hej bloggen!
Har bestämt mig för att ha lite påsklov jag med. Ja, från plugget & gymmet då menar jag. Tänkte bara att ni ville veta.
Idag har jag haft en sån där riktigt bra dag. Ni vet. En vanlig enkel dag som bara blir så himla bra. Två bidragande orsaker till denna himla bra dag är Mazarin & vädret. Tillsammans bildar dom en oslagbar kombo!
Åkte in till Malmö vid 11:40, där körde vi vårt vanliga stopp på EH & sedan sprang vi runt i lite affärer. Med betoning på lite, & jag shoppade minsann ingenting *woho & klapp på axeln till mig*.
"Stötte på" vääärsta Freaky Lady. Jag lovar. Som hämtad direkt ur en skräckfilm. HJÄLP!
Därefter gick vi & satte oss på en bänk i solen, & bara var. Tittade på allt folk som gick förbi ( & hånade dom flesta såååklart).
& så dagens aaaaaabsolut bästa.. den livs levande Horan. Hahaha. Trodde serriöst att mina ögon skulle ploppa ur huvudet på mig & bara skrek till Mazarin; KOLLAAAA BAKOM DIG JAG DÖÖÖR! ( typ.. ).
Där gick hon i sitt svarta fluffiga slitna hår, spackel deluxe a la grön ögonskugga, pälsjacka, söndriga stayups ( viktigt att dom var söndriga ) & så det bästa.. hela hennes röv hängde där & dinglade alldeles fritt.
FYFAN. Kan säga att vi typ dog. Pratade om det i över en timme & ångrade att vi inte sprungit efter henne. Utnämnde det till Dagens bästa händelse.
Vi är tragiska människor I know. Men det är just det jag älskar med Mazarin. Den sanna glädjen i detta!
Så. Nu vet ni vad jag har haft för mig idag. Spanat på Horor.
Nu ska jag ta & hoppa in i duschen. Sen ska jag nog bara götta ner mig i soffan resten av kvällen. Måste ladda upp inför morgondagen. Då ska det tvättas & städas garage.. HUJEDAMEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0