Ni är inte kloka!

Söndagsångesten kryper under skinnet. Hu. Idag har jag varit rastlös. Mamma också. Det resulterade i att vi körde till 'vår sömmerska' & lämnade lite kläder ( ååh vad jag hoppas att hon kan fixa till mina jeans.. ) & därefter kollade vi in 2 st loppisar. Hittade en söt liten ask & ett fint halsband, men tyckte det var för dyrt för gammalt skit, så blev inget köp där inte. Annars var det mest en massa skit. Hittade ett par sjukt fula stövlar, fyrkantiga i plastig skrikrosa -modell. Knäppte en bild på dom & skickade ett mms till några st. Låtades att jag köpt dessa..
Mina vänner är ju inte riktigt kloka. ALLA utom min Kusin trodde att jag på fullaste allvar köpt dom. Haha. jag dör. Tur att Kusse känner mig iaf ;)
Nej nu ska jag återgå till Vad blir det för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0