Fars dag.

Har varit hemma hos Familjen & firat Pappa idag. Ja, firat & firat. Vi räckte över vår present. Det är väl ungefär så vi firar. Annars har det inte hänt så mkt idag. En typisk Söndag skulle man kunna säga.
Nu hoppas jag att min Lillebror fortsätter att ta väl hand om samt passa upp på Pappa resten av dagen. Han verkade vara galet pigg idag den lille.. Haha!
Igår var iaf en bra kväll. Drack lite vin & snackade en massa skit. Hittade även på en hel del bus. Haha. Vi är inte kloka någonstans. Men skoj var det. Det var längesedan jag skrattade så mkt som jag gjorde igår. Så den tackar vi för!
"-HALLÅ DÄR KÖTT & BLÅBÄR!"
Var inte hemma förrän runt 02. Sent för en tant som mig. Så idag är man allt lite trött.
Blev även bestämt att jag ska följa med Herr&Fru till Ullared på Lördag. Wiho vad skoj! Alla tycks ju åka dit nuförtiden så varför ska inte jag också få göra det då för? Hoppas på att hitta en massa skoj men inte alltför mkt.. hänger ni med?
Fick även en present samt supergod blåbärspaj som Carrolini bakat. Fint. Presenten var ett presentkort på Lyxxa. Perfekt! Ska köpa en ny berlock till mitt armband för det.
Nej nu ska jag ta & avsluta detta inlägg med en bild.
Biscane ( stavning..? ) Bay i Miami. Hyfsad utsikt från hotellet!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Japp var en fruktansvärt märklig kväll igår, chokad över hur gamla människor kan bete sig :/ va roligt jag ska faktiskt till ullared på torsdag med en bussresa hihi så tagit en semesterdag, va typ mer än 1 årsen jag av där ska bli kul faktiskt fast tycker nog inte min stackars plånbok.

Hoppas du får en trevlig kväll.Kram

2010-11-14 @ 17:48:01
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Dom är super fina och kostade bara 50 kr :P

2010-11-14 @ 17:48:34
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Madelene

Hej! Vilken mysig blogg du har.

Kolla gärna in mina nya modeblogg "Madelenes Fashion"

på madelenewestlund.blogg.se



Ha en bra kväll!

2010-11-14 @ 22:20:47
URL: http://madelenewestlund.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar, men har haft en minibloggpaus, men nu e jag tbx :)



jaa men de kan jag tänka mig att de är :)

de finns ju ganska många tjejbloggare här runt om :P

2010-11-15 @ 19:13:27
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0