Wanna' cut my hair?


Torsdag
. Mina "lediga" dagar börjar rinna ut. Men inte är jag ledsen för det. Ska bli skönt att få komma igång & göra ngt vettigt.
Idag har jag hitintills hunnit med att tvätta, besöka Tullstorp & så har jag rensat & planterat ut nya blommor ute på balkongen. Jag är en sån Farmor jag vet!
Nu hade jag tänkt skumma igenom till provet lite igen. Ouff vad trött jag är på det! Menmen..
Sen ska jag nog ta mig an projektet 3.e Världskriget.. d v s min garderob.. Fick ju hem en gammal byrå som jag hade tänkt slänga in där så det kanske kan bli lite mer ordning. Men, jag lovar er, det där är inget litet projekt.. Såå vi får väl se om man orkar va..
Senare idag blir det stan med Kusse. Då vi ska på en liten fölsismiddag imorron så kan det ju vara bra om vi har med oss en present? Så det ska vi ordna. Ett besök på Systemet får det minsann också bli..
Jomen så att ni vet vad jag gör idag då..
Här får ni 4 gamla bilder på mig & Kusse. Bara för att ni ska se hur söta vi var en gång i tiden. Jomen ärligt talat, jag saknar faktiskt den där frisyren ibland. Det var snyggt. Men jag kommer helt enkelt aldrig att se ut så igen, jag är nämligen för feg för att klippa mig.
Brukar till och med drömma mardrömmar om att jag klippt mig. Vaknar upp & bli överlycklig när jag inser att det vara var en dröm..
Helt normalt att vara så besatt av håret känner jag..!
För övrigt är nog bild 4 min favorit.. Vad tusan händer där undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0