Take me back.

Oh what a lovely day. Not. Herregud vilken dryg dag detta är. Jag sitter här framför denna förbannade dumburk & läser om & om igen. & vart blir det av? Så himmelns drygt! Men vad göra? Det är minsann bara till att plugga på. Blöö. Även om jag fasar provet på Fredag så kan jag f*n inte längta mer till den dagen, då slipper jag iaf plugga denna sega kurs mer. SUCK.
Annars? Ringt min apu-plats. Inget svar där så jag talade in på telesvar, hör jag inget under em så skickar jag ett mejl, måste ju veta var jag ska bli av osv..
Försökt ordna platser åt oss på flyget, men det gick såklart inte. Så nu får vi helt enkelt sitta där vi hamnar, hoppas bara att jag inte hamnar bredvid ngn gammal pruttgubbe eller en gapande unge.. dåå..
Tittade igenom resmålet lite igen, det fick mig ju knappt att längta 7 veckor framåt. För det är så långt det är kvar.
Imorron om 7 veckor bör vi nu vara framme. Can't wait!
Sketungen Carro håller på med ngt fuffens som hon ska beställa till oss. Hon vägrar att säga vad det är & jag blir så arrrrrg på henne, domma onge!
Tullstorp blir imorron. Okej för mig. Då har jag ju baar än mer tid till att plugga idag.. Wuhuhuhu..
Kastar upp 3 bilder från förra gången jag var på Rhodos. Bara för att ni ska fatta att jag längtar.
På bild nummer ett ser ni mig & Angelica. På Peppes. Här är vi ganska så städade, eller det ser åtminstone så ut. Kanske skenet bedrar? På Peppes hade vi iaf loads of fun. Det dansades på bardiskar & i soffor. Jag fick t o m ett klistermärke som jag då var så himmelens stolt över. Haha. Det var även här som Spättan nästan dog när hon drack en SJUKT stark pepparshot. Varför varnade jag inte henne för undrade hon? Jo kanske för att, hur tusan skulle jag kunna veta att den var stark? Det lustiga var dock att vi beställde ngt "fruktigt".. Ehm.

På bild nummer 2 ser ni mig. Glad med min Smirnoff. Jag vet precis var jag är här. Jag minns bara inte vad stället hette. Det var iaf här jag mötte en främling samt tappade mitt hår på bardisken. Yes jag är en charmig tjej jag vet..!

På bild nummer 3 ser ni återigen mig & Angelica. Här utför vi ngn form utav drickalek. Det är därför vi är lite extra söta på denna bild.
Jag minns att det där linnet jag har på mig var en klar favorit. Det & så en cerise bh under. Så skäbbigt nu när man tänker efter.
Men mitt hår var iaf fint. Fint men fake. Det syns.


Nå. Enough med nostalitrippin' nu. Time for fooooooooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0