Poo poo!

Haha. Alltså. Om någon hade läst mina & Hoochies sms-konversationer så hade dom nog trott att vi var sinnessjuka eller ngt. Inte helt kloka när vi sms:ar alltså..

"Hahahaha du kommer älska d. Sooom jaaaaaaaag :) bajskorv"
"Du är en mkt dum baaajskorv. En riktigt vidrig bajs är du! :)"

Ett litet utdrag så där. & jo jag fyller 28 & Carro fyllde nyss 25.. Vi älskar det som vi säger!
Nu ska jag titta på 4 bröllop & fortsätta att trycka i mig ost & kex. Dagens i-lands problem kommer här.. Den ost jag trodde var valnötsost visade sig innehålla mandel, cashew.. & ananas.. seriöst.. ananas i ost? Fii.. den var minsann inte så god.
Så, nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0