I min garderob.

Har påbörjat projektet garderob.. OMG säger jag bara.
Tänkte köra en liten lista på vad som dyker upp där. Sounds fun?
  • 37 st väskor. Ojoj vilken massa guldkorn jag hittar. Jag måste verkligen börja byta väska varje dag för att hinna gå igenom mina favvisar. Ohohoh sånt här gillar jag. Jag har en massa fina väskor förstår ni!
  • 35 par skor. Ja, allt som allt då + 3 par som ska bort. Men ärligt talat, en del av dom är så sjukt slitna så dom borde knappt räknas?
  • 34 klänningar, dock ngt tveksam till om alla 34 verkligen får räknas till klänningar. Så kanske jag ska säga 27.. men dock.. det borde väl räcka nu tänker man? FAST, vissa borde inte räknas eftersom att jag aldrig använder dom. Jag menar balklänning, konfirmationsklänning osv är ju inte man kommer använda igen precis.. Dock kan jag inte slänga dom.. Ojoj vad jobbigt man har det!
Listan kommer alltså att uppdateras. Kul kul jätte skoj jag vet! Men nu ska ja upp på vinden & kasta upp lite saker, sen blir det stan med Kusse.

Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

Läste det inlägget efter mitt inlägg kom upp. Jag hade inte ens det som exempel?

2011-05-05 @ 15:41:21
URL: http://Www.mallanmamma.se
Postat av: lovisa

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 15:54:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: camme

Åhh.. det är alltid kul att rensa garderoben. Då får man shoppa nytt. inte lika kul för kontot kanske. Jag behöver verkligen köpa en helt ny sommargarderob känner jag. Big fail at slänga kläderna från gymnasietiden. Haha gav opp hoppet tidigt i höstas och så kom det en helvändning nu i vintras. Men skoj är det :)

2011-05-05 @ 16:45:33
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: Mallanmamma

Jao, inte så kul förmodligen. Men risken finns ju alltid så länge man har en blogg. Ännu större blir den ju, ju större blogg man har. Det är ju en olaglig bit att tränga sig in om jag inte minns fel? Jag tyckte mest hur personen skrivit hackinläggerna var kul och inte att hon blev hackad även om man kanske kan tolka det så.

Aja, godnatt! :)

2011-05-05 @ 22:08:44
URL: http://Www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0