Grillkväll it is.

Sitter här & trycker i mig chips. Man är ju hungrig va. Kan säga att när jag vaknade i morse så trodde jag minsann aldrig att jag skulle bli hungrig denna dag. Bakis&skakis. Ouff. Jag brukar helt ärligt aldrig bli så där kass dagen efter. Men jag lovar att jag idag skakade på riktigt. Bara ordet vin fick mig nästan att spy. Så jag fick tyvärr ställa in min date med Mazarin. Att kliva upp & ta tåget till Malmö i det skick jag var hade aldrig fungerat..
Det räckte med kraftansträngningen att handla på Kvantum & sen cykla hem våra cyklar därifrån. Men då var jag nog iofs fort onykter? Härligt liksom. Helt ärligt så tycker jag inte att vi förtjänade att bli så kassa. Så mycket drack vi faktiskt inte..
Aja nu har jag iaf återhämtat mig en aning. Lite sol, massa vatten & en upprfriskande dusch. Nu kan man nästan kalla mig för människa igen?
Ikväll blir det grillkväll & jag tännker se ut så här:
Igår var, om man bortser från att jag mådde bajs idag en bra kväll. Så jag säger tack till fina Emmie.
Men nu ska jag bege mig. Byebye!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja det tkr jag du ska göra .D

2011-05-07 @ 17:17:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: camme

Hehe.. åhh jag hade önskat mig massa massa pengar så jag hade kunnat shoppa och fylla en ny garderob. Det är löjligt lite kläder jag har om man jämför med många andra tjejer. Vet du, jag köpte förresten en bikini i helgen. En söt en som var löjligt billig. 49:90/del.. Jag har inte gått på pass så ofta enaste tiden. Men det är sååå kul :)

2011-05-08 @ 12:37:47
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0