Dumma prov!

Nu tar jag & lägger ner pluggandet. Sitter det inte nu så är det inget mer jag kan göra. Nu får det helt enkelt bära eller brista..
Men ni kan väl hålla tummarna för mig va?
Idag har jag äntligen fått äta min första mjukglass. Ja, för att tala om ngt annat än plugget då.. Den var iaf himla god. Annars har jag inte gjort så mkt mer än det jag redan skrivit om att jag skulle. Plus ett mat & hängstopp & en snabb handlerunda med Mami då.
Nu ska jag ta & krypa ner i sängen & titta på BB. Försöka att stänga av pluggdelen av min hjärna & sen sova gott.
Morgondagen består av; Prov, gymmet, lunch med Pappa, lite fix här hemma & fix av mig själv, kolla busstider & så sist men inte minst.. Fölsismiddag i Malmoooeeeeee!
Men Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ahha okeJ : D

2011-05-06 @ 08:32:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-05-06 @ 15:53:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0