Grått ute grått inne.

Hej bloggen!
Hemma om och vänder. Tänkte passa på att utnyttja tiden till att plugga till provet. Om ca 40 min hade jag tänkt hoppa på min cykel & bege mig ut i det fina vädret.. inte så mkt Woho på den inte! Fyfööör vilket jäkla pissväder det är ute. Regn & grått, grått & regn.. blä!
Igår när jag cyklade hem, eller nej just det, det gick inte att cykla, det var nämligen GLASHALT! Otäckt. Jag fick snällt le min cykel hem.
Men åter till idag då, tråkigt ute som sagt. Tur då att jag ska till Mormor, då är det värt att cykla i regnet <3. Efter det blir det träning. Kör på Yoga idag, lagom då man tryckt i sig en massa mat hos Mormor.
Idag tänker jag på dig, min fina fina vän. Älskade du, ta nu fram den där lilla Gangstern i dig, den där tuffa tjejen som alla ser.. ta fram henne & visa att du inte tar ngn skit. För du är endast värd det bästa!
Nej dags att plugga nu, innan man förvandlas till en dränkt katt..

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tränar för att bli lite smalare och för att få fastare kropp :)

och för att jag inte vill bli stel och så när jag blir äldre :)

2011-03-10 @ 16:51:03
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0