Flitiga Jag, fina du.

Idag har jag haft en sån riktig flitig dag. Tvättat. Pluggat. Städat ur i ett kökksskåp. Vattnat blommor. Skrivit prov- som åtminstonde kändes bra. Tagit en promenad inom Mammas jobb. Tagit en promenad hem till Familjen. Hängt en kort stund med Mamma & Mormor. Tagit en promenad till Apoteket & Konsum. Gick till ännu en cykelgubbe & glodde på ny cykel. Gick hem & åt. Hämtade ner resväskan från vinden. Snörade på mig Conversen & gick & handlade mat till firrarna. Gick hem & städade till fiskarna. Plockade uppt vätten. Bäddade rent i sängen.
Ja det var väl ungefär det va? Nu sitter jag här startklar & ska snart bege mig iväg på Kick n' Box med Angelica.
Går dit & hem. Lika bra. Eller ja, jag har ju ingen cykel så..
Efter träningen blir det dusch & sen ska jag nog faktiskt unna mig att bara kasta mig i sängen & titta på lite skräp på play.
Sådärja. End of mitt skryt.
Jag & mina fina A'n. Kolla vad bruna & fina vi var.
Vi ligger på golvet & jag saknar dagarna då livet var så enkelt.
Men idag var det vår vänner
mitt hjärta slog ett extra slag
& jag ville skutta fram längs gatorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0