En sketen väst för 900 kr.

Kolla in denna lilla väst som jag har på mig idag ( Väst alltså, vilket jäääkla fult ord när man tänker efter.. VÄST! )
Visst är den väl fin & så, men vet ni att den på ordinarie pris har kostat 900 kr.. Hur sjukt är inte det? Vem betalar 900 kr för en sketen liten väst?
Om jag minns rätt så betalade jag väl runt 100-lappen för den, och det är väl knappt att jag tycktre att den var värd det.
Tror jag använt den 2 ggr max sen jag köpte den för ngt år sedan, får se hur många år det går tills nästa gång.
Fattar inte VAD det är som gör att detta lilla tygstycke kostat så mkt?
Är det kanske angoran som 25% av tröjan består av, är
det kanske de fina pärlemoknapparna, eller är det kanske märket?


UPDATE: Tog nyss av västen, har bestämt mig för att jag inte gillar väst!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Snyggt :D

2011-03-17 @ 22:02:34
URL: http://patriciasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0