En helt vanlig dag.

Tisdag. Vaknade runt 08, gick upp & plockade ut mackoer ur frysen,men eftersom jag är så hiskeligt trött nuförtiden gick jag in och lade mig igen. Klev upp strax innan tio. Förstår inte vad det är med mig. Innan sov jag inte längre än till en minut efter kl åtta. Segade mig igenom förmiddagen, ah det som var kvar av den då. Tog tag i plugget en stund, men nu får det räcka för idag. Denna kursen är för tillfället såå seg att jag nästan dör litegrann. Men, just därför har jag bestämt att jag endast får läsa den kursen denna veckan, så att det blir ngt gjort liksom..
Nu hade jag dock tänkt tag i att laga lite mat, sen blir det ju inte så värst mkt mer gjort här hemma idag.
Längtar redan tills ikväll då jag får krypa ner i sängen igen. Människan är sjuk, alltid denna längtan..
Så ja, det var väl det va? Det händer som sagt inte så värst spännande saker nuförtiden..
Längtar iaf till Sthlm, det gör jag.

Kommentarer
Postat av: johanna

nej, hehe :)

2011-03-01 @ 15:02:23
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Stockholm i mitt hjärta :)

2011-03-01 @ 23:32:01
Postat av: ELIN

vänt på dygnet?

2011-03-02 @ 19:19:36
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0