Blås liv i mig.

Först & främst vill jag tacka Pappa för dom fina orden. Det behövs inte sägas mer än så..
Torsdag idag va? Ledig. Woho! Förutom att jag ska på ett Litetraturseminarium mellan 12:30-15:30.. låter fint va? Annars hade jag tänkt plugga lite, samt träna ikväll.. Core it is! Igår var jag minsann på gymmet, så nog sköter jag mig allt.. Städa borde jag också ta & göra. Ja jag veeet! Bara skoj saker i mitt liv..

Imorron ska jag iaf få träffa Hoochie. Vi ska ha lite bakdag, det ser jag fram emot. Mysmys. Sen på kvällen blir det middag med Mami, mysmys det med.
Helgen ska jag ägna åt jobb, tvätt & plugg. Så ja man kan väl säga att jag håller lite helg nu istället?
Åh jag önskar att jag hade något roligt att skriva till er. Någon rolig situation, en vacker saga eller en sorglig dikt. Men inget har jag till er. Livet bara rullar på.. Men det är väl skönt på sitt sätt..
Som Pappa skrev så är det bara den där Prinsen på sin vita häst som fattas nu.. Jag tycker faktiskt att jag förtjänar mitt lyckliga slut nu. Jag är trött på olyckliga slut.
& jag skulle vara den bästa du någonsin haft
jag skulle alltid vänta på att få andas din hud
snudda vid dina läppar
& bli alldeles snurrig
lägg mig ner
för jag är yr
bara du kan få världen att sluta snurra
lägg din hand i min
& håll den där
hårt & för alltid
andas på mig
jag vill känna att jag lever
& bara du kan blåsa liv i mig igen.

Poesi från mitt hjärta till ditt.


Nej nog med låtsaspoesi från mig. Dags att ta tag i denna dag!

Kommentarer
Postat av: camme

Hej! tack du, det är bara toppen. lite småstressigt med flytt och mitt emellan två tentaperder, leta sommarjobb/extraknäck. Men ja kommer pusta ut på tors :) hur gick det med ditt jobb förresten?

2011-03-03 @ 14:07:15
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/
Postat av: johanna

gud så fint :D

2011-03-03 @ 22:10:40
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-03-03 @ 22:59:35
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: ELIN

Aa du det är lördag idag, uppdatera nu

2011-03-05 @ 11:58:55
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0