Beställt.

Titta vilka fina saker jag beställde hem från Jotex nyss. Bortse från den hemska gardinuppsättningen & fokusera på färgen. Enkla snygga kanallängder.
Hur ofta jag bytar gardiner & belysning i storarummet? Den ena lampan jag har nu har jag faktiskt haft sen jag flytatde hit.. (!) & den andra är nog minst ett år gammal, samma sak med gardinerna, dom är nog till och med två år gamla.. eller?
Anyway.. jag gillar sånt smått piff, det förändrar så mkt. & för 604 kr kan det minsann vara värt det!
Men nu är det slut på belöningarna här, dags att jobba för det..

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-12 @ 10:58:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0