649 kr för ögonskugga? Jomenvist!

Fredag. Jag har äntligen blivit färdig och skickat in min studieenhet 3 i folkhälsa, inte helt nöjd, men det bästa jag kunde göra. Nu får det helt enkelt bära eller brista.
Ska ta & skriva till det sista på min Vård & Omsorg och skicka iväg den med, lite plugg till provet & sen är jag nöjd vad gäller studierna för idag.
Efter 15 hade jag tänkt åka ner istan. Såg en klänning på H&M i Hbg igår, den var to die for.. & såklart var den helt slut. Så nu sätter jag hoppet till att den finns här i min lilla stad, som om liksom.. men hoppas kan man ju alltid?

Ikväll blir det först middag med Familjen & sen vin med Caroline, mys!
Igår var minsann också en himla mysig dag. Jag & Mamma åkte till Hbg. Gick & strosade lite, handla lite nödvändigheter, samt presenter till lilla Mickan. Åh Gud alltså. Som man får behärska sig vad gäller det. Hade lätt kunnat shoppa upp halva butiker till den ungen!
Var även inne på Kicks & roffade åt mig 3 nagellack. När butiksbiträdet såg vilka färger jag valt rusade hon bort till sminkhyllan för att visa mig en palett med ögonskuggar. & jag kan säga som så här, även den var to die for. Jisses så snyggt! Dock var priset lite väl saftigt.. eller vad säger ni om 649 kr ( eller om det inte var mer.. ) för ögonskugga? Men det var ju DIOR & färgerna var verkligen sååå snygga! Fatta vilken läcker make man hade kunnat lägga med dom. & faktiskt så är det ju som hon sa, tänk så många år man har dom.. he he he.
Är BRA sugen på att köpa dessa.. Men jag behärskar mig ett tag till. Fick bästa förslaget av Moster; -"Köp dom häruppe och låt det gå under Sthlms-budgeten". YES alltså! Älskar när folk hjälper mig att lösa problem på detta viset ;)
MEN SHIT alltså, vilka I-landsproblem man kan ha..
Anyway. Efter shoppingen gick jag & Mamma till vårt lilla favvishak i Hbg, Olssons Skafferi. Gud alltså. Där är bara såå mysigt & så gott. Tog min "gamla vanliga" & så ett glas rött till det. Torsdagslyx!
Efter det traskade vi mot bussen & åkte hem. Bra dag, mkt bra. Tack fina Mami!
Men nu återgår vi till idag. Fick in pengar från Folksam idag, för min cykel. 1400 kr. Woho!? Ska kanske ta & titta lite på en ny cykel idag då, en billig en..
Nej nu ska jag plugga lite.
Look up the stars Look how they shine for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0