Fredagsutflykt.

Fredag. Visst? Känns som dagarna bara flyter ihop när man inte jobbar vanlig "Mån-Fred". Jobbade halvdag idag, faktiskt ganska så skönt om man ska vara ärlig. Jobbar samma tur hela helgen. Skönt att sluta tidigt, men drygt att klockan ska ringa tidigt, om man nu ska gnälla, & det ska man väl alltid?
Idag hade jag & Mamma tänkt lyxa till det med att åka till Hbg & strosa runt lite, samt äta på vårt favvis-hak. Kanske unnar man sig ett glas vin eller två? Det tycker jag att man kan få trots allt!
Tackade nej till C&B ikväll. Dels för att jag eventuellt skulle detta med Mamma & sen även för att det brukar bli ganska så sent där, & ofta mer än ett eller två glas vin ;)
Har varit duktig tjej & ringt Arbetsförmedlingen om att jag har jobb just nu. Dom har faktiskt låtit mig vara ifred denna gången, men det är lika bra att sköta allt rätt.
Mina ögon kliar. Himla jobbigt. Fick nya tabletter av Pappa som jag nog ska ta & prova. För övrigt är jag trött, även det skyller jag på pollen..
En liten update så där bara..
Nej nu ska jag ta & fräscha till mig lite. Så här kan man inte se ut när man åker till Hbg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0