Boys are Pigs.

Jag tror, nej jag vet, att killar inte är riktigt kloka. D u är inte riktigt klok. Är det konstigt att man tänker att alla killar är svin? Nej, tro mig, det är det verkligen inte. Jag har varit med om killar som befinner sig i situationer där man på inte på något sätt får lov att agera som ett svin. Det är förbjudet. Men vad gör man? Man beter sig som ett tvättäkta svin. Man kan förstöra mycket genom att göra så lite.

Nu ska jag stryka lite kläder, vattna lite blommor, diska lite, ja ni fattar.. Sen blir det lunch med Pappa i stan, jag bjuder.. Det har nog aldrig hänt förr. Men det är han allt värd!

Kommentarer
Postat av: EMMAS

sv: najs :D

2011-06-21 @ 16:07:43
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0