New stuff, not for me.

Idag har jag haft ännu en sån där bra dag. Visst det har varit olidligt varmt, men det är inget vi behöver gnälla på om. Är det inte för varmt så är det för kallt, regnar, snöar, ja ni vet.
Hur som helst. Idag var jag & min bästa Mamma på Väla & shoppade loss. Jag hade siktet inställt på lite nya fina prylar till min lya, & det blev det också. Nu fattas jag bara lite lampor & annat småkrafs sen är det så fint så. Kanske lite nya plädar, kuddar, h e h e h e, det spårar snabbt ur. Men ooh vad jag älskar att fixa det fint här i min lilla lya. Det behövs så lite för att göra mycket.
Med mig hem idag blev det; turkosa gardiner till sovrummet.. såå fina!, ett marockanskt tebord.. I'm lovin' it!, lite ljus & ljuslyktor, en hushållsrullehållare ( långt namn eller..? ), ett glas.. ja bara ett, nya handdukar, ett fint rosa underlakan  & så fick även en finfin regncape & ett jättesött paraply följa med, nästan så att man längtar efter regn nu..
Hela trippen avslutades med en glass som inte var så god, man ska hålla sig till det man brukar ta helt enkelt.
Sen jag kom hem har jag såklart pysslat med mina nya fina saker, älskar! Nu har jag tänt lite ljus & har det allmänt mys. Tänkte snoka runt bland lite bloggar innan jag hoppar ner i sängen med min bok.
Imorron blir det jobb & sen efter det ska lilla Mamma firas.
Vill ni se mitt tebord? Såklart vill ni det! Men nej det gick visst inte.. Hoppas ni överlever iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0