Surgrisen.

Idag har jag varit på riktigt, och då menar jag RIKTIGT dåligt humör. Trots solsken ute så har det i mitt inre varit snö, eller åtminstone is. Sur som en citron. Trodde först att det var för att jag var hungrig, men inte ens mat hjälpte. Cyklade hem till familjen & surade vidare, blev sur på Mamma, och inte förrän hon skulle cykla iväg bad jag henne om ursäkt, eller nej inte ens det gjorde jag.. Jag sa bara åt henne att jag var tvungen att bli vän med henne eftersom hon skulle cykla iväg.. Har en liten grej att jag aldrig vill skiljas oense. Livet är alldeles för oförutsägbart för det. När Mamma väl kom hem igen så var jag kvar, något gladare. Så när jag cyklade hem var allt bra igen. Ringde även till min Kusin & berättade att jag var snäll igen. Herregud, vilken labil människa man är..
Nu är jag inte så sur, bara orkeslös. Vet inte varför. Har iallafall bäddat ner mig & rullat ner, försöker att ignorera solen som skiner.
Har nyss tryckt i mig 3 riskakor med avocado & nu tänker jag fortsätta mitt moffande med nötter.
Nötter, Paradise Hotel & sen ngt annat att glo på. Det får bli min kväll det. Hoppas att jag vaknar på bättre humör imorron. Lilla surgrisen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0