Älska livet.

Denna helgen har varit en sån där helg man ofta hade förr, men som nu är ganska så främmande..

Jag har gått hem & hört fåglarna kvittra. Jag har blivit bjuden på efterfest som jag inte gått på. Jag har gett ut mitt nummer & ångrat mig lika fort. Jag har haft en man sittandes i min hall. Jag har bett samma man att lämna min lägenhet. Jag har åkt på pakethållaren & nästan ramlat av. Jag har fått höra att det är mitt fel att killar beter sig som svin eftersom jag helt enkelt är "för snygg". Jag har skällt på killar för att dom har flickvänner men tycks själv glömma det helt. Jag har dansat på scenen på Tages. Jag  har känt mig snygg så där som jag ofta gjorde förr. Jag har kramat folk jag inte kramat på länge. Jag har suttit på en balkong & druckit vin till en fantastisk utsikt. Jag har umgåtts med nytt folk som jag hoppas på att få umgås mer med. Jag har druckit grogg som jag inte ens tycker om. Jag har tappat min favorittröja. Jag har berättat hemligheter & sagt sånt där som man bara gör efter ett par glas vin.

Jag har älskat denna helgen & allt med den.


Nu fortsätter vi att ha det bra med att åka till Hbg, med min finaste Kusin. Så älskar vi livet lite till!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: hihi ja de ska bli kul :D

2011-07-22 @ 15:41:57
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0