22 år & långt hår.

Idag har jag roat mig med att jobba, sova på soffan & äta nybakade kanelbullar. Livet i all sin enkelhet.
Just nu ligger jag i min säng & läser bloggar & tittar på play, så där som jag brukar varva ner med andra ord.
Har nog inte så mycket annat att  berätta för er idag, ni vi vet, livet har liksom saktat ner farten.
Gräsligt trött på min töntiga bloggdesign är jag oxå, ngn som vet ngn som är grym på att fixa?
Oron ja, den stillades en aning men en del av den bor kvar i mig.
Jag är bara sån, släpper aldrig saker & ting, bara maler på.
Har börjat att gå igenom alla mina mappar med bilder, här har ni en utav dom..
Denna bild är 6 år gammal. Kan ni förstå. 6 år. Då var jag alltså endast 22 år. 22 år med långt hår & inte en aning om vad jag ville med mitt liv. Mer än att festa & pussa på snygga killar, såklart.
Ytligt men underbart tyckte jag då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0