Streeeess!

Verkar som att jag får ta tag i pluggandet imorron ist. Jisses alltså, vart tog denna dagen vägen? Tacopajen tog visst lite längre tid än väntat. Lönt att äta innan man ska iväg? Aja, får ta en yttepytte bit, är såå hungrig! Sen måste jag ju hinna prova kläder, sminka, fixa naglar & hår också. Halv sex ska jag ta bussen. Så ja det känns ju lite hetsigt att börja med pluggandet idag. Aja, vi får se när jag är färdig vad jag hinner. Känner inte för att stressplugga heller, såå bråttom har jag inte med det.
Bättre att ha tid att verkligen sitta med det så att man får in allt.
Ska iaf bli såå skoj att få komma iväg till Marre ikväll. Mys, god mat, massa prat & säkert en del vin. God mat ja, undrar vad det står på menyn. Jag har hört ryktas om en 3-rätter.. inte illa det. Det sägs ju även att Marre inte är ngn mästerkock.. ;) Men jag tror på henne!
Nej nu ska jag snoka runt lite här innan jag avslutar min paaaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: camme

jaa.. himla duktig är du :) Lät lyxigt med tre rätters hoppas det blev gottigt ;) halva denna veckan kommer jag att befinna mig närmre dina breddgrader :P

2011-01-31 @ 20:16:19
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0