Learn to live again.

Onsdag. Vi hade möte på jobbet & sedan fastnade vi på motorvägen en stund. Bortsett från det var det återigen en helt okej dag. Det känns lite som att man snart ska gå på semester, så man orkar liksom inte bry sig riktigt längre.
Vi såg förövrigt världens roligaste sak idag. Skriver man ner det här så låter det inte alls lika skoj som det var.
När vi går en lång korridor ser vi lite längre fram hur en rullator plötsligt kommer farande ner för en ramp. Ojdå tänker vi. Ännu roligare blir det när en liten tant kommer springande efter den. Haha. Som sagt, låter inte alls skoj när man skriver det. Men GUD vad vi skrattade.


I'm a one way motorway.


Ibland kommer den där känslan över en igen. Pang säger det & det gör så j*vla ont. För jag tänker ja på riktigt tänker jag att jag aldrig kommer att möta en finare människa än dig.
Romantisera tillvaron kallar jag det.


I'm a new day rising
I'm a brand new sky to hang
the stars upon tonight



& så tänker jag. Skärp dig kvinna!


It's times like these you learn to live again



Han kommer han som är så rätt för dig att hela omvärlden kommer att sluta snurra. För du står still i ert universum.

Frys fast mig med din blick
låt din beröring få mig att stanna upp
Jag lägger mitt hjärta hos dig
& frågar aldrig efter det åter.


It's times like these you learn to Love again.

(Foo Fighters - Times like these. Jisses vad bra! )


Kommentarer
Postat av: mazarin

hahhahaah jag tyckte det var skiiiiit kul :)

2011-01-13 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0