En 2-årig tillbakablick.

Good Girl Gone Bad.

Så, nu är jag här igen. Vilken lycka va? Ännu en dag då jag snyltar it & mat här hemma.. det är bra det.

Jag vågar knappt befinna mig i min egen lya längre, då det alltid tycks hända en massa "olyckor" där nuförtiden. Senast idag for en av mina fina "Mormors-kulor" i golvet.. granjäkel!
Okej, nu överderv jag, jag vågar befinna mig där.. men jag tycker helt enkelt inte att där är lika trevligt utan internet, patetiskt.. I know :)

Idag är det iaf Lördag & idag innebär det fest.. sweet. Det känns som om det var så längesedan nu, fast när jag tänker efter så var det ju Julafton som jag var ute sist.
Lite skrämmande. Hej Tageslover! Men, idag har vi ju en himla vettig anledning till varför vi ska dit. Jo, vi måste ju ta farväl av lilla Inga-Lill.
Eftersom vi ska vara hos mig idag så hoppas jag på att min granne är på sitt allra grisigaste humör.. så att jag kan få lie skäll igen.. har saknat det.
Hur som helst så ska jag iaf få dricka "Bästa drinken".. det ser jag fram emot. Så himla längesedan nu!


Ja, bara ytligheter i mitt liv idag. Iaf bara det jag låter er ta del av..
/ 2-år sedan jag skrev detta. När jag läser detta tycker jag att det verkar som att mitt liv var ganska så enklelt då. Det var fest & en dum granne. Men sen så ser jag den där sista kursiva raden.

Aldrig ett lyckligt slut.

Jag vet att det är över nu
det som aldrig var någonting
Det gör ont i mig
Jag ska aldrig mer få röra dig
höra hur din röst viskar vackra ord till mig
Jag är trött nu
Fastän hjärtat är vant vid att gå i bitar
tårarna har sedan länge torkat in
Så är jag trött
Trött långt in i djupet utav själen
på tomma löften
ensamma sagor
Det finns aldrig ett lyckligt slut.


& bakom ögonlocken bränner tårarna,
så som dom alltid gör.
/ Detta skrev jag för exakt ett år sedan. Återigen gör det ont i mig att jag faktiskt kände så där redan då. Jag visste det oj vad jag visste det! Vi levde på lånad tid.


Kommentarer
Postat av: jacquline

Tack för laxtipset! Ska jag definitivt prova:)

2011-01-10 @ 23:16:47
URL: http://letmeguess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0