2 dagar.

Så har 2 dagar gått sen sist & vad har jag gjort med dem? Stan, middag med Pappa & Lillebror, sett film, middag med Mamma & Lillebror, somnat på soffan, städat.
Ja lite snabbt så där bara. Lugnt & skönt.
Nu sitter jag här & väntar på att golven ska torka. Duktig tjej! Sen blir det till att plocka ihop lite, bädda rent, sminka av & sen hoppa ner i sängen. Ska försöka se klart en dokumentär jag försökt se i 2 dagar nu. Trött tjej!
Imorron blir det jobb, tvätt & sist, men INTE minst Kick n' Box med Angelica! Äntligen! I'm gonna' die..
Ha nu en fortsatt fin Söndag, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Camme

ohh.. tell me about the kick' box :)

2011-01-25 @ 10:24:28
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0