Välkommen till arbetslösheten!

Sådärja. Godmorgon & välkommen till ditt nya liv som arbetslös! Innebär det att jag ska ligga på soffan & käka chokladpraliner idag? Knappast. Har varit uppe sen kvart i åtta, fixat mig & käkat frukost. Klockan tio ska jag ner till Arbetsförmedlingen, det tar emot.. men vad ska man göra? Därefter ska jag ta tag i mitt pluggande, måste få tag i min lärare osv. Kl fyra har jag tvätttid & jag skulle även behöva hinna med att städa idag. Så jag ska nog lyckas underhålla mig själv idag ganska så bra.
Någon träning tror jag inte att jag hinner med idag, så det sparar jag till imorron.
Var på gyminstruktion igår, så nu har jag fått ett pass jag ska köra minst 2 dagar i veckan. Känns bra.
Nej nu ska jag borsta mina tänder & börja plocka lite här.
Jag på Zante med min Pink Lady.
Tänk att det var så många år sedan vi var där nu.
Jag undrar.. vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: camme

Härligt att du hade en fab helg :) Jag gillar din inställning, keep up the good work. grym är du!

Jag befinner mig vid typ svalöv. Sitter barnvakt medan min syster och hennes man är på rektorsutbildning :)

2011-02-01 @ 14:41:03
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0