Storm!

God Morgon!
Idag var det tänkt att jag skulle gå upp & börja tvätta kl 07. Det var stört omöjligt! Då det stormat BIG TIME här i vår lilla stad i natt hade jag otroligt svårt att somna, trots öronproppar, det blåste så mkt att jag trodde min lägenhet skulle blåsa in. Så, jag kom inte igång med tvätten förrän vid 09. Men no stress, jag hinner med vad jag ska!
Annars ser väl dagen ut som vanligt, behöver väl inte ens nämna vad jag ska? Ikväll blir det till att träffa C&B, smida lite planer kanske? Tanken är väl att jag ska ta mig ner till dom, men med tanke på vädret & att dom har bil får jag se om jag inte ser till så att det blir tvärtom..
Nu ska jag ladda kannan med kaffe, sen blir det en snabb runda ner i stugan, därefter frukost framför Det Okända. SEN kickar jag igång denna dagen på riktigt!
Jag i Key West, happy med mitt glas sparkling!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Klart att du törs fråga :)

Jag har ingen A-kassa, så det går inte :( Annars så hade jag gjort det.

Jag har bara varit ute i arbetslivet i en månad och jag hann inte fixa. Bara för att företaget där jag jobbade fixade aldrig fram om vart jag skulle vara med min a-kassa.

2011-02-08 @ 09:32:45
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0