Sovit 14 timmar.

Hej bloggen!

I'm back.
Vad har hänt sen sist? Jo, Lördagen var himla trevlig. God mat & trevligt sällskap. En bra kväll helt enkelt, trots en del hestiga diskussioner. Men så är det, alla människor är vi olika. Det enda jag inte gillar är när folk fnyser åt andra, skrattar & liksom "förlöjligar" andras syn på saker & ting. Jag dömer inte er så döm ni inte mig? & thank god så vet jag att det faktiskt inte är precis så där för alla andra ;)
Alltså, jag säger inte nu att jag ogillar ngn iom detta. Fina tjejer hela högen, & man måste ju få ha olika åsikter.
Söndagen var jag en trött tjej. Hängde hemma hos Familjen hela dagen.
OH JA JUST DET! Min cykel vart stulen.. ur CYKELFÖRRÅDET! Irriterande? NÅGOT! Såå nu är man cykellös också..
Natten till Måndagen sov jag knappt en blund. Låg & oroade mig & snurrade runt hela natten. Vilket resulterade i att jag inte hade sovit alltför många timmar när klockan ringde.
Så, igår när jag kom hem var jag helt slut. Jag övervägde på fullaste allvar att gå & lägga mig vid 17-tiden.. men, jag härdade ut.. släckte inte lampan förrän 19:30.. & sov sedan till strax innan 09:30.. & jag hade nog kunnat ligga kvar ett tag till.. Trött Lotta? Kan man säga! men jag antar att jag behövde det!?
Nu har jag iaf varit lite flitig & dammsugat & torkat golv här hemma. Hade tänkt att hinna med toan också..
Imorron blir det gymma, plugga & staaan. Måste lämna böcker & kanske köpa ett par nya skor?
Nej nu kastar jag upp en bild & sen fortsätter jag med mitt här..
Så här såg jag alltså ut i 14 timmar.
Eller ja, här låtsas jag att jag sover, jag ler inte riktigt så där
när jag sover på riktigt.

Kommentarer
Postat av: camme

Amen så hemskt kära Lotta. Fy farao för tjuvar. Vad är det med klåpare som inte kan låta ens saker vara ifred! Sänder en cyberkram

2011-02-24 @ 00:03:34
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0