Ooh Orlando!

Godmorgon. Sitter här & laddar för mitt studiebesök, ska bli skoj att se om jag ens hittar det? Inte så bra på det där..
Igår hade jag ett missat samtal från Kommunal, så idag ringde jag upp dom.. Kom till växeln & hon hade ju ingen aning om vem det var som hade ringt mig, så hon kunde ju absolut inte hjälpa mig. Bra där, man tackar! Sitter snällt & väntar på att ngn idiot ska ringa mig igen då.. blir jag trött eller blir jag trött?
Inatt har jag iaf fått sova ut riktigt ordentligt, trots att klockan faktiskt ringde imorse. Känns skönt. Tror denna dag kommer gå fooooort; studiebesök, bullfika, handla på CG, lämna filmerna, handla kräm till mina nya älsklingar.., bibblan, hem.. plugga?, till mormor, friskis, godnaaaatt. Ungefär så där?
Guuud vad tråkig min blogg är nuförtiden. Men tyvärr, det finns inga snaskiga detaljer att skriva om.. På Lördag är det iaf lite galej. Skoj ska de bli!
Tills dess får ni hålla till godo med detta.
Kastar upp en bild iaf..
Utsikt från en restaurang på ett hotell..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Minst sagt xD

2011-02-17 @ 09:59:20
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: ELIN

sv; Haha jag var sååå trött, kunde inte hålla ögonen öppna.



du har ju en dag att göra :D

2011-02-17 @ 10:21:49
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0