Miss Stone Heart.

Lördag. Firade dagen med sovmorgon. Därefter blev det stan med Kusse, ett besök på alkolagret sen en fika på det. Mys! Fint att få prata av sig lite..
Nu har jag målat mina naglar i en vacker färg som heter Miss Stone Heart. Passande tycker jag..
Ska ta & slappa ett tag till, läsa lite bloggar & annat livsviktigt. Sen får man kanske kasta in sig själv i duschen? Det vankas ju nämligen lite kalas ikväll, & då vill man ju helst vara fin..
Kanske tar jag & unnar mig ett glas rött också? Det tror jag minsann att jag gör. Måste dricka upp det så det inte står & blir förstört ju..
Jomen vet ni vad? Vi säger så va. En bild på det sen är det bra.
Jag & Lillebror inspekterar hotellrummet i Orlando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0